YENİ YAZILAR

Blogger Sitenizi Hızlı Bir Şekilde Google İndexletin (Blogspot.com.tr)





Öncelikle söylemek isterim ki; bunu buraya yazmadan önce 3 ayrı blog ile denedim. Ve %100 başarı sağladım. Bu bilgiler ışığında bunu başaramamak sizin sorumluluğunuzdadır.

1. blog 4 saatte
2. blog 3 saatte
3. blog ise 6,5 saatte indexlendi,
Not: 1. ve 2. siteyi deneyip başarılı olduktan sonra kaldırdım, 3. site ise indexlenmeye devam ediyor... Eklediğim yazı ortalama 15 dakikaya indexleniyor.

Başlarken ufak bilgiler ve yöntemler hakkında ipucu vereyim.
3 adet site 3'ü de aynı hesaptan açılmış blogspot sitelerdir. 3 blogta da özgün içerik veya özgünleştirilmiş içerik kullanılmıştır. Sitelerden biri Türkçe metin, diğeri ingilizce metin, diğeri ise resim içerikli bir sitedir.
Bu sistemin tam verimli olabilmesi için 20 adet makale belli aralıklarla yayınlanmış ve ping sistemi kullanılmıştır. Asla backlink veya imleme yoktur.

Öncelikle başlamadan önce ihtiyacımız olanları sayalım.
1- En az 20 adet tercihen özgün makale
2 - Yepyeni bir blogspot blogu
3 - Ücretsiz dağıtılsa da biraz özgünleştirilip değiştirilmiş, oynanmış bir tema
4 - Tahminen 6-8 saat boş zaman

Birinci Adım:
Blogu açın, kendinize bir tema bulun ve ilk özgün yazınızı girip yayınlayın.
Ping-o-Matic! adresinden bir ping atın.
Html düzenle kısmına girip temayla biraz oynayın (renkleri değiştirin, menuyu düzenleyin, ileri düzeyde bilgiye sahipseniz sidebar boyutunu ve konumlandırmasını değiştirin, standardından farklılaştırın.


İkinci adım:
2. yazınızı girip yayınlayın. 3. yazınızı girip 30 dakika sonraya ayarlayın. 4. yazınızı girip 1 saat sonraya ayarlayın. 5. yazınızı girip 1,5 saat sonraya ayarlayın.
URL'nizi Google'a Ekleyin adresinden sitenizi googleye ekleyin.
Ping-o-Matic! adresinden bir ping atın.

3. Adım:
Goggle webmaster tools'a girip sitenizi doğrulayın ve sitemapinizi oluşturun.
Dikkat burası önemli:
Temada footer içerisine aşağıdaki 2 kodu ekleyin.
KODLARI İNDİRMEK İÇİN TIKLAYINIZ.

4. Adım:
5 adet daha makaleyi belli aralıklarla yayına sokun ve ardından ping atın.
5. Adım: Kalan makaleleri 1'er saat aralıklarla yayına alın. Her makale yayınlandıktan ortalama 30 dakika - 1 saat arası ping atın.
Bundan sonra arkanıza yaslanıp bekleyebilirsiniz. 6. saat sonunda muhtemelen siteniz hem index hem de infosunu alacaktır. Burada yazan bilgiler benim kendi denemelerim ve tecrübelerimdir. Başta da söylediğim gibi her 3 blogtada başarıyı yakaladım. Siz indexletemezseniz bu benim başarısız olduğumu göstermez.

Hiç yorum yok